Monday, April 4, 2011

reounion ex smtk 92

Salam semua....kali nak story pasal reunion sek..sek yg terletak kat daerah  Raub di negeri Pahang.alhamdullilah dah lega selega leganya apabila majlis reunion tu selamat berlangsung dgn jayanya...numey nk kongsi kenangan manis suka duka pahit getir nak sempurnakan majlis tu..


                            nielah bena yg numey tempah khas tuk reunion nie dan reunion2 selepas nie

Perancangan memakan masa dekat 3 bulan jugak..akhirnya dapatlah mengumpulkan sermai 17 org bekas pelajar 1992 daripada berpuluh2 bekas pelajar..Bukan senang nk kumpulkan semua.masing2 ada alasan tersendiri tuk x hadir..ada yg confirm nk dtg pastu last2 terus senyap sunyi..tel x jawab, sms x layan...yg mengkondem lagi ramai..semua nk buat kat belakang umah..mula2 tu rasa nk give -up je..tp bila difikirkan buat apa nk layan org2 camtu maka harsat murni tetap diteruskan..kita tak boleh paksa orang...so yg hadir nie memang betul2 hebat......tabik kat korang semua....bib.kak long,sandera,ridzuan,shahrom,ain,naziah,kak yee,mas elina,wan roslina,saidin,lim,melly,wan sharul,deris,sharul nizam..x lupa jugak ngan family2 yg hadir menemani..


                                              sorrylah kalau ada yg termasuk dlm gambar ni

Aku ngan Wan Sharul Nizam mengofferkan diri sebagai penganjur..hehehe..dan yg aku paling tabik sekali Kapt Ahmad Sazeli (hubby) merangkap suami tercinta yg sanggup membantu dr mcm2 segi maklumlah dia banyak pengalaman sebagai penganjur..aku lak budak baru belajar.....
                                               sebagai pengacara majlis dan puan penganjur...

majlis mula kul 12.00 tghari..tp kul 11 dah kena dtg..tahniah yg paling awal dtg  wan sharul and the gang yg kedua mas elina yg dtg dari nilai..aku lak terlambat dah kul 11 lebih baru sampai..hehehe...penganjur lambat.....dan yg paling lambat datang tukak (ridzuan)...bersama -sama kedatangan aku ari tu aku bawa sekali cenderahati yg akan jadi miliki kawan2...


                                                         nie ex student je dpt..................


                                                                 nie cup kek tuk ex student

                                                          nie pulak cupcake tuk anak2 ex student

                                                       nie pun sama cuma dah siap packing

    kalut punya pasal aku lupa nk masukkan coklat yg terduduk dlm peti ais aku dlm paper beg korang semua..terkilan benar aku ...maaflah kawan2 aku nie memang pelupa....maklumlah dah berumur...

 nielah rupanya coklat yg tak menjadi milik korang tu........budak2 punya pun ada warna pink lagi...tp nk buat mcmana dah lupa......jgn marah yek..lain kali aku buat lagi tuk korang..sibuk sgt ari tu sampai lupa nk ambik gambar makan yg kita semua makan pd ari tu....tp aku tgk byk makanan yg x kita habiskan sebab semua dok kenyang borak je.......

                                                 tgk khusyuk semuanya menghadap camera...

 nie kek tuk santapan ramai2..aku lah yg buat..lain kali aku nk buat dua tingkat lak......

 saidin dah pegang pisau...lupa lak nk celebrate member yg lahir bulan april...

                                                wajah2 ceria menghadap rezeki..hihihi

dlm aturcara ada acara cabutan bertuah..hahaha yg paling aku x boleh lupa bila time cabutan bertuah..yg bertuah adalah org yg bawak hadiah dan yg x bertuah yg x bawak hadiah.. so tukar yg mana bawak jelah....

 nielah sebahagian dari hadiah2 tu,,terima kasih pada yg bawak...yg tak bawak lain kali bawa ye.......


 makan dah,minum dah,merokok pun dah,potong kek dah bergambar dah,seisi berkenalan semula pun dah...tinggal seisi last bergambar ditengah panas lak......seronok sangat sebab semua sporting panas pun panas lah yg penting bergambar....

                                                     nielah wajah2 kita sekarang....



                                                     candid punya hahahaha..........

 Rasanya masa 2 jam lebih tuk x cukup panjang tuk kita...banyak lagi gossip2 yg belum kita cerita....

 Besarlah  harapan aku agar lepas nie kita semua boleh meluangkan masa bila ada reounion lagi...insyallah dlm jangka masa terdekat nie kita akan pergi melawat rakan kita kucing (khairul nizam) kat Mempaga..pastu kita akan buat pertandingan bowling dan hujung tahun lak kita buat ari keluarga....harap korang semua tak serik tuk dtg lagi dan jgn lupa cari dan jejak kasih lah mana lagi perginya kawan2 kita yg lain......jumpa lagi dilain masa insyallah....aku numey

1 comment:

  1. cayok cayok, tahniah numey, anda penganjur yg hebat..ahakss

    ReplyDelete